středa 24. března 2010

One life, one chance.


Uvidím někdy anděly? Můžeš je vidět hned teď. Stačí otevřít oči. Každý člověk v našem životě je anděl. Sami si vybíráme lidi, místa a události a díky nim realizujeme svůj osud. "Náhodné setkání" neexistuje. Všechno se děje z důvodu a má smysl. A našim cílem je na něj přijít. Říká se mu smysl života. Tento svět se točí podle dokonalého plánu a my ho dokreslujeme. Můžu být čím chci. To, čemu věřím, začnu vidět ve svém životě. Každý anděl má v mém životě určitý smysl. Posílá mi je Bůh, aby pomohli mojí duši. Každý anděl pomáhá duším. A co já, když se podívám do zrcadla? Jsem odpovědí. Co když jsem anděl, na kterého dnes někdo čeká? Můžu změnit každého, koho potkám. Dotknout se jeho srdce a obrátit jeho myšlení k něčemu vyššímu. Pocit bezpečí a lásky. Můžu se vymknout kontrole a tvořit. Na světě je plno lidí, kteří neumí zvládnout svůj dar, každý den se s nimi setkávám. Jejich individualizovaný život založený na materiálních stránkách jim nepřináší radost a oni to ví. V koutku duše to cítí. Jsou dny, kdy se cítíme prázdní a sami. Říkáme si: "Prožívám svůj život tak, jak opravdu chci? Jsem opravdu šťastný? Co mi ještě chybí?" Bůh nás stvořil, aby nám dal možnost vyjádřit se. Ale co je vlastně úspěch? Na tuto otázku může odpovědět každý sám. Smyslem života ale není produktivita, majetek ani popularita.

2 komentáře: